.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آجیل چینی و رنگ‌ شده در بازار ساری مشاهده نشد
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان ساری گفت: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته آجیل چینی و رنگ‌شده در سطح بازار مشاهده نشد.
آجیل چینی و رنگ‌ شده در بازار ساری مشاهده نشد

شمال نیوز: همه‌ساله در روزهای پایانی سال با افزایش تقاضای برخی کالاها مواجه هستیم و آجیل یکی از این اقلام است که همه افراد آن را خریداری می‌کنند و برای خرید این محصول باید نهایت دقت را به‌کار برد.

متأسفانه طی سال‌های اخیر افزایش قیمت آجیل موجب‌شده این کالا کمتر مورد توجه قرار گیرد، البته مسائل دیگر از جمله عرضه آجیل چینی و یا آجیل‌های رنگ‌شده نیز سبب می‌شود که مردم با وسواس خاصی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز، رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان ساری گفت: با توجه به بازدیدهای صورت‌گرفته آجیل چینی و رنگ‌شده در سطح بازار مشاهده نشد.

محسن مفیدی درباره قیمت آجیل درجه یک در بازار ساری، گفت: در حال حاضر قیمت آجیل مخلوط 35 هزار تومان، پسته فندقی 36 تا 39 هزار تومان، احمد آقایی 38 تا 45 هزار تومان، اکبری 47 هزار تومان، کله‌قوچی 50 هزار تومان، کدو گوشتی 24 هزار تومان، کدو ریز 18 هزار تومان، بادام درختی 56 تا 60 هزار تومان، بادام زمینی 11.5 تا 14 هزار تومان، بادام آستانه 25 هزار تومان، تخمه ژاپنی 31 تا 35 هزار تومان، نخود شور، دوآتیشه و تند 11 هزار تومان و بادام هندی 54 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت آجیل نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشت، افزود: می‌توان گفت تقریباً هم‌پای سال گذشته بود.

رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات شهرستان ساری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، درباره میزان استقبال مردم از این محصول، گفت: امسال مردم استقبال خوبی از این محصول نداشتند و تنها با دریافت یارانه وضعیت بهتر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.